woensdag 20 maart 2013

Jiehaa! Nog een winterprikje!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben de winter ook meer dan beu.  Waarschijnlijk net zoals 99,99% van de Belgische bevolking.  
Ja, ik verlang ook naar lenteweer, zachtere temperaturen, eerste zonnestralen, fris groen in de tuin, kinderen die buiten spelen, mensen die meer energie hebben (mezelf incluis) en een beter humeur hebben (alweer: mezelf incluis).
Om mezelf wat geloofwaardiger te maken:
Ik ging al met de 2 mini's op schoenenjacht.  Nu moet u weten dat dit een shoppingtripje is waar ik een gloeiende hekel aan heb!  Vooral bij grote mini is dit telkens een spannend en stressvol moment: ze kan namelijk niet kiezen.  Als ze dan al een keuze maakt, komt die niet overeen met mijn smaak of mijn vooropgesteld budget.
Dit keer viel het goed mee, maar ik ben toch zo blij dat ik dit van mijn lijstje kan schrappen!  Het enige nadeel is nu nog: "Mama!  Mag ik vandaag mijn nieuwe schoenen aandoen?"

Het kleur komt niet goed over.  In het echt: knalroze.  Ja, kleine Mini is een meisje meisje.

Grote Mini noemt het roze, maar eigenlijk is het fluo koraal

Waarom dan het 'enthousiasme' (neem dit gerust met een korrel) voor de winterprik?
Al van het begin van de winter had ik een schoon stofke gekocht om voor mezelf een broek te maken.  Maar typisch mij, duurt dat dan tot het einde van de winter eer er iets met dat stofke gebeurt.


Nieuw tricky punt: een gulp met rits!  Ik laat u hopelijk binnenkort nog weten hoe dat afliep!  


Wie weet kan ik de broek binnenkort nog dragen.  En hopelijk kunnen we tijdens de paasvakantie beginnen aan lente- en zomerkleerkes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten