woensdag 21 mei 2014

kleurrijke nachten

Een grote lap roze tricot,
knalroze!
(waar zat ik met mijn gedachten toen ik dat kocht?)
een lap tricot met kleurige bloemen,
(mooi, maar hoe te combineren?)
en een restje tricot met kleurrijke bollen...
En plots viel het samen:
pyjamaatjes voor de mini's!


Leggingpatroon uit een Ottobre, maar zit precies toch wat raar tussen de beentjes.

Ander leggingpatroon uit Ottobre.  Zit precies toch beter.




Bij gebrek aan bolletjesstof knipte ik het achterpand voor kleine mini uit de effenroze tricot.

Een strijkapplicatie om het op te fleuren!
Projectje 'supersnelklaar'.
De tijd vinden om elastiek
te kunnen kopen
zorgde voor de enige vertraging.

Stoffen: allemaal Stoffenspektakel (van verschillende edities)
patronen: leggings: Ottobre (maar ik weet niet meer de welke)
T-shirts: Neon Stripes uit Ottobre 1/2014

2 opmerkingen:

  1. Heb hier nochtans ook e leggingpatroontje nodig maar ik zoek dus eens in de ottobres, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, deze blogpost spreekt me wel aan...ik wil een reactie plaatsen en wie zie ik daar...men zus, medebogger en gelijkgestemde ziel :-)
    Dat T-shirtpatroontje uit de Ottobre gebruikte ik ook al een paar keer, super eeh! En ik ben zot van pyamas, schoon exemplaren deze.

    BeantwoordenVerwijderen