dinsdag 12 februari 2013

Vakantiebezigheden

Een weekje vakantie: eindelijk tijd om nog wat te bloggen!
De kinderen houden zich bezig...


Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hen niet zo vriendelijk verzocht had buiten te spelen terwijl ik aan het poetsen was.  Ze mochten pas terug binnen als ik het zei.  De eeuwige positivo's maken er dan maar het beste van.  
(De maaksels werden gisteren gecreëerd, de foto werd pas vandaag gemaakt.  Vandaar de ontbrekende sneeuw rond de sneeuwmannen.)

Grote mini gaat in school helemaal op in de godsdienstlessen.  Zo verwittigde ze me al vorige week dat op aswoensdag de vasten begint.  "Op dinsdag mogen we dan nog snoepen hé?!"
Ik beloofde de 2 mini's 'Hello Kitty-pannenkoeken', een ideetje dat ik bij haar zag.


Niet zo slecht hé?  De 2 mini's waren in ieder geval erg enthousiast!  Ze kunnen er tegen nu, tegen die 40 dagen.

Ondertussen wordt er ook genaaid, gevloekt, losgetornd en opnieuw genaaid.  Het resultaat laat ik u hopelijk binnenkort zien.

Voor wie er nog op zat te wachten: de 2 T-shirtjes van hier werden ondertussen gewassen en gestreken.  Mijn wasmachine werkt nog!  Ik heb de glittertjes niet geteld, maar er hangen er toch nog een groot aantal op.  Ik kan dus stellen dat de glitters goed blijven kleven.  De flockfolie daarentegen...  Kleine detailtjes hebben toch de neiging snel los te komen.  Misschien ligt het aan de folie?  Ik probeer de volgende keer flockfolie van elders.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten