zondag 20 oktober 2013

gecustomised en gekopiëerd

De jurk voor grote mini is af!

Een strijkbeurt had wel gemogen, zie ik nu.
Wees gerust, dat doe ik nog voor ze de jurk aantrekt om naar school te gaan!
Het patroon is er ééntje
uit Stof voor Durf het Zelvers.
Het werd wat 'gecustomised'.


Daarvoor haalde ik de mosterd bij dit pareltje.
Deze dame tovert de mooiste creaties vanonder haar machine!
Ze liet me zelfs toe haar ideetjes 
schaamteloos te kopiëren!
Ik vond het kraagje heel apart,
grote mini vond de zakjes wel wat hebben.
(Ze vond ze nog grappiger
toen ze ontdekte dat ze maar nep waren.)


Binnenkort een 'assorti'ke' voor kleine mini.
(wat vertraging wegens foute voeringstukken
en te weinig stof.
Er wordt aan een oplossing gewerkt.)

Patroon: 'Stof voor Durf het Zelvers' (met een twist)
Stofjes: 'in den Beer' Harelbeke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten