woensdag 26 december 2012

Durf het zelver?

Yieha!  Kerstdag is voorbij.  Pas op, begrijp me niet verkeerd.  Ik vind de kerstdagen best wel een gezellige periode.  Alleen heb ik zelden zo uitgekeken naar de pakjes als dit jaar! 
In onze familie is het traditie dat we vooraf alle namen opschrijven en dan een briefje trekken.  De getrokken naam wordt de persoon waarvoor je een cadeautje koopt voor onder de kerstboom.  Mijn naam werd door mijn schoonbroer getrokken.  Zuslief nam de verantwoordelijkheid over en luisterde goed naar mijn tips voor ideeën.  Want het in blogland al bekende boek 'Stof voor doe het zelvers' behoort nu ook tot mijn bezit!
Of er diep in mij ook een durf het zelver schuilt, zal nog moeten blijken.  De goesting is er in ieder geval!  En inspiratie is er genoeg te vinden in het boek.
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten