donderdag 13 december 2012

Onder lichte dwang

Mijn blogactiviteiten staan de laatste tijd op een laag pitje!  Creatieve ideeën genoeg, maar de energie om ze tot uitvoering te brengen, ontbreekt me wat.
Maar...!  Gisteren vond ik een spatje energie (onder lichte dwang).
 
Volgende donderdag wordt grote mini 7.  Traditie wil dat ik dan iets speciaals bak waarmee ze in de klas kan trakteren.  "Mama, je kan de hele woensdagnamiddag bakken!" zei ze met een enthousiast gezichtje.  Teleurstelling: volgende woensdag zijn er de hele namiddag en avond oudercontacten.  Geen baktijd dus...  Mijn voorstel om een grote chocoladecake te bakken die de juf dan kan versnijden, werd een grote NO NO!  "Nee, mama, ik wil koekjes!"  En als grote mini koekjes bedoelt, dan zijn het niet zomaar koekjes...
Een proefbaksel leek me dus geen slecht idee. 



Het werden kerstboompjes.  Nee, er waren er meer dan 3, maar ze smaken heel lekker!
Dinsdagavond wordt dus bakken tot in de late uurtjes!
 
Ondertussen wordt er ook nog een kinderkamer afgewerkt.  De schilderwerken zijn afgerond, nu enkel nog behangen en plinten plaatsen en het inrichten kan beginnen.  Het is nog geen Kerst hé! 
Afgewerkte foto's dus binnenkort!
 
Naaiprojectjes worden ook nog begonnen, maar het afwerken laat wat op zich wachten.  Geduld is een schone deugd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten